Digital Orienteering Map Archive for Dominik Průša - USK
|
Log in
All users
|
Language:
English
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Polski
Português
Русский
Svenska
Türkçe
|
DOMA 3.0.8
Show routechoices
Hide routechoices
|
Show overview map
Hide overview map
|
KML
|
Back
<< ZŽ Rakovník (24/03/2018)
|
Nočák (29/03/2018) >>
PŽ Rakovník (25/03/2018)
Category:
Závody
Map/area:
Hlaváčov
Organiser:
OK Rakovník
Discipline:
KT
Results
Distance:
3.15 km
Time:
22:41
3D Rerun
Menší chybka na K1, jinak téměř ideální závod.
Show comments
Hide comments
(
1
)
Vašek
:
No hurá, tady máme plány a hned je tam víc co psát. Zaprvé,opravdu moc dobrý závod, velmi slušné plány a precizní realizace. Je fakt vidět, že v lese přesně víš, co děláš a dokážeš i přitlačit, když je to potřeba. Z výsledku bych si moc hlavu nedělal, tohle je přesně ten typ závodu, kdy tě precizní plánování spíš zpomaluje, než že by nedostatky nějak moc trestal. I tak je důležité ty plány řešit a i ty tam máš pár detailů k zamyšlení (čili k ideálu ještě kousek chybí ;-) 1. k té K1: zdá se žes jsi udělal podobnou věc jako Jolča - plánuješ běh na směr a počítáš, že trefíš přímo údolíčko. Mrkni, co jsem k tomu napsal Jolče. 2. na K5 je postup sice kraťoučký, ale myslím, že zleva s jistým bodem na konci průseku je to bezpečnější/mnohem blíž kontrole. 3. Na K6 tam v podstatě žádný jistý bod nemáš a on se tam ani žádný nenabízí; i tak (vlastně tím spíš) je potřeba ten postup zjednodušit, já bych přemýšlel asi takhle: kontrola je až na konci toho rozbitého prostoru v dlouhém údolíčku před hustníkem, takže buď mírně zprava pod svah a pak si k ní údolím trochu nastoupat nebo naopak mírně zleva přes hřbet a trochu k ní klesnout. V obou případech je vlastně jistý bod ta záchytná linie údolí před hustníkem, s tímhle plánem se nemusím číst terénní detaily cestou, to zbytečně zdržuje. 4. No a podobné je to s K10, tvůj jistý bod je strašně daleko od kontroly (navíc ještě před plochým zarostlým hřbetem). Řešení je mít jistý bod na cestě v údolí, kde začíná rozbitý povrch a pak jen traverzem sledovat vrchní hranu toho rozbitého povrchu ke kontrole (nakonec ani nemusíš sbíhat na cestu, stačí naběhnout na hranu rozbitého prostoru trochu vlevo tak, abys věděl, že pak ti stačí jen jít doprava). V podstatě tak, jak jsi to v reálu běžel, akorát když to máš už dopředu jako plán, tak to běžíš plynule a neztrácíš čas přemýšlením, kam tě to prsklo ;-)
Post new comment
Name:
Email:
Save